Jak reklamovat
Pokud byly dodrženy skladovací podmínky (od 0°C do +4°C u chlazeného zboží, minus 18°C u mraženého zboží) a přesto Vám zboží nevydrželo do data spotřeby vyznačeného na etiketě nebo na faktuře. Zašlete nám neprodleně e-mailem na adresu info@mdmaso.cz vyplněný reklamační formulář spolu s fotografiemi. Obratem Vám odpovíme a v případě kladného vyřízení reklamace Vám vadné zboží do 24 hodin od uznání reklamace vyměníme na vlastní náklady nebo vrátíme peníze. Podrobný reklamační řád naleznete v našich Obchodních podmínkách.
REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ (PDF PRO TISK)
JMÉNO A PŘÍJMENÍ ZÁKAZNÍKA:
ADRESA:
MAIL:
TELEFON:
DATUM OBJEDNÁVKY:
ČÍSLO OBJEDNÁVKY:
ČÍSLO FAKTURY:
KÓD VÝROBKU, KTERÝ SE REKLAMUJE:
NÁZEV VÝROBKU, KTERÝ SE REKLAMUJE:
DŮVOD VRÁCENÍ VÝROBKU:
PROSÍM PONECHAT PREFEROVANÝ ZPŮSOB VYŘÍZENÍ REKLAMACE:
- VRÁCENÍ PENĚZ ZA VÝROBEK V HOTOVOSTI
- VYMĚNIT A NAHRADIT REKLAMOVANÝ VÝROBEK ZA STEJNÝ.
DATUM: